Advertisement
Listopad 2013
P W Ś C P S N
« Sie   Sty »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  
  • Gdzie przechowywać swoje fundusze

    Zarządzanie nawet indywidualnym budżetem nie należy do prostych. Najczęściej wybieranym rozwiązaniem jest współcześnie przechowywanie gotówki na rachunkach bankowych lub niekorzystnie oprocentowanych lokatach. Mimo tego, że nie wydajemy środków inflacja i tak niweluje ich wartość. Jednym z najskuteczniejszych sposobów na lokowanie nadwyżek indywidualnego budżetu są inwestycje w na przykład metale szlachetne. Co prawda cena złota może …»
  • Czym są fundusze inwestycyjne

    Nie wszyscy dokładnie wiedzą, czym są fundusze inwestycyjne. Przede wszystkim jest to forma wspólnego inwestowania, która polega na lokowaniu w funduszu środków pieniężnych przez członków funduszu. Członkami funduszu mogą być zarówno osoby fizyczne jak i przedsiębiorstwa i osoby prawne, a także podmioty nie posiadające osobowości prawnej. Wśród funduszy inwestycyjnych można wyróżnić fundusze otwarte oraz zamknięte. …»
  • Jak dobrze ulokować pieniądze?

    Lokowanie pieniędzy to nie tak prosta sprawa, jak by się mogło wydawać. Trzeba bowiem sporo wiedzieć o inwestycjach, to raz, a dwa – trzeba mieć kapitał i umiejętnie nim zarządzać. Jak zatem zrobić to efektywnie i z zyskami dla siebie, czy też dla swojej przyszłej rodziny? Odpowiedź na tak postawione pytanie nie jest tak prosta, …»

Sposoby pozyskiwania odbiorców

501

Kierowanie firmą daje wiele radości, ale bez względu na wszystko jest to duża odpowiedzialność. W gestii prezesa leży nie jedynie pomnażanie własnych zysków, ale też zagwarantowanie ludziom zajęcia oraz pensji. Niestety nierzadko ogromną przeszkodą jest tutaj konkurencja. Jeśli nasza firma jest niewielka bardzo trudno będzie nam się wybić głównie w bardzo obleganych branżach. Jest to, jednak możliwe. Trzeba właściwie zorganizować marketing oraz reklamę. Odbicie konkurencji klientów będzie możliwe jedynie w momencie kiedy zaproponujemy im coś ciekawszego oraz bardzie atrakcyjnego. Najlepiej trafić na lukę, może nią być produkt bądź usługa, których konkurencja nie ma. Kolejna sprawa to właściwe przedstawienie oferty i negocjacje cenowe. Klienci, szczególnie nowi lubią otrzymywać rabaty. Interesującym krokiem przede wszystkim w branży detalicznej są programy punktowe. Istotną kwestią okazuje się być także właściwa kadra. Im więcej fachowców w grupie tym większa szansa na sukces. Oczywiście nigdy nie uda nam się zwalczyć konkurencji. Można, jednak stać się od nich lepszym.

Comments are closed.